sobota, 1 września 2012

GARŚĆ NEWSÓW



"Portal" powstaje nieprzerwanie, ale i poza tym projektem dzieje się co nie co. Choćby zupełnie niespodziewany wywiad, który przeprowadził ze mną portal Moje Miasto Łódź z okazji Miedzygalaktycznego Dnia Czytania Komiksów, który odbył się 28 sierpnia. Do lektury zapraszam TU.

Mój Guest Art do cyklu "Bler" zamieścił na stronie komiksu jego autor, Rafał Szłapa, okraszając go wspaniałym opisem mojej dotychczasowej działalności komiksowej.

Troszkę też powrzucałem nowych obrazków na devianta, a to za sprawą internetowego wyzwania, któremu ostatecznie nie podołałem, ale przez tydzień uzbierało się siedem panienek potworów, z czego jestem całkiem dumny. Przykład powyżej.

Poza tym od jakiegoś czasu razem z Marcinem Podolcem i Agatą Wawryniuk oferujemy wykonywanie zaproszeń ślubnych w formie komiksowej. Jeśli ktoś planuje zawrzeć sakrament małżeństwa może zajrzeć na nasz facebookowy fanpage. Może któryś styl go zainteresuje.

Brak komentarzy: